Czytelnicy:

środa, 27 marca 2013

Joanna, Styling Effect, Żel do układania włosów

                                                                




Cześć! Do dziś testowałam żel do układania włosów z Joanny,
zwlekałam z tą recenzją dość długo, ponieważ mam mieszane uczucia.





Moja opinia:


Muszę stwierdzić, że produkt łatwo się nakłada, nie skleja włosów
przy odpowiednim nałożeniu. Niestety zapach całkowicie mi nie odpowiada, ja bynajmniej czuję w nim dużo chemii a na włosach utrzymywał mi się do godziny czasu, jestem jedną z osób, które zwracają uwagę na zapach więc mi to osobiście przeszkadzało. 
Nie obciąża włosów, świetnie sprawda się do układania tzw. "pazurków", efekt utrzymywał mi się długo - tu nie mogę mu nic zarzucić. 
Nie spodobało mi się to, że mimo stosowania go w niedużej ilości codziennie, mimo to przesuszył moje włosy. 
Stosowałam go na wiele różnych sposobów. Sam żel sprawdzał się miernie,
lecz po stosowaniu go z żelem lnianym efekt był świetny, dlatego też mam do niego mieszane uczucia. Kolejnym plusem jest poręczne opakowanie,
dostępność i cena. Łatwo się go "wyczesuje", jest napewno wydajny więc starczy nam na bardzo długo tymbardziej, że do ułożenia włosów wystarczy niewielka ilość. 

Czy kupiłabym go ponownie? 
Nie wiem, ponieważ mimo jego plusów, 
przeszkadza mi to że mocno przesuszył moje włosy.

Cena: ok. 10zł

Ocena: 4/6


3 komentarze:

  1. Ja za takimi specyfikami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale muszę przyznać ze z żelem lnianym sprawował się fajnie :)

      Usuń
  2. źle wspominam moje doświadczenie z tą linią Joanny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy jeden komentarz i opinię. Pozwola to na coraz to lepsze udoskonalenie strony!